Kongen og jeg (1956) Film Hollywood

Dvd Film Kongen og jeg Med Danske Undertekster. Film Fuld Længde Kongen og jeg i DVD-Rip kvalitet. Online Streaming Kongen og jeg Blue Ray Format. Film På Viaplay Kongen og jeg i bedste se videoformat. Film På Yousee Kongen og jeg i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Du vil bemærke en fuld beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : Italiano, English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : DA,DE,EL,EN,ES,FR,HE,IT,KO,PT,PT,SV,TR,ZH,
  • Aktører film :Rex Thompson (Louis Leonowens), Terry Saunders (Lady Thiang), Alan Mowbray (Sir John Hay), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Rita Moreno (Tuptim), Carlos Rivas (Lun Tha), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Martin Benson (Kralahome)

0049408

Kongen og jeg er en rimelig film tilvejebragt af Twentieth Century Fox Film Corporation, besidder beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Hvis du nogensinde er dig du skal søge efter Film efter titel Kongen og jeg, du er på den allerbedste websted. Her kan du forvent gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan også ur mange og mange nyeste filmtitler særtilbud ved at registrere for at være medlem. Du udelukkende tager 2 minutter Tilmelding og nyd forskellige nyeste film fuldstændig sammenligning

... Film På Ipad Kongen og jeg i X-Ray Format kvalitet 720p ....




Screenplay : Ernest Lehman, Director : Walter Lang, Set Decoration : Walter M. Scott, Makeup Artist : Ben Nye, Costume Design : Irene Sharaff, Producer : Charles Brackett, Original Music Composer : Richard Rodgers, Musical : Oscar Hammerstein II, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Editor : Robert L. Simpson, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Art Direction : John DeCuir, Set Decoration : Paul S. Fox, Novel : Margaret Landon, Hairstylist : Helen Turpin, Assistant Director : Eli Dunn
Sikker, nu du kan se film involverer Kongen og jeg helt længde og tilegne den forbindelse til dette film Kongen og jeg i Top Video Format.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 comments:

Post a Comment